pühapäev, 11. detsember 2016

Isiklik ergonoomiline analüüs

Istumisaluseks on mul tavaline arvutitool, millel saab reguleerida istumiskõrgust ja käetugede kõrgust. See on üsna mugav. Sobiv minu jaoks. Arvutilaud on minu jaoks parajal kõrgusel ning silmadest sobival kaugusel.
 Arvutilaud koos arvutiga on mul kohe akna juures. Päeval kui valgust on piisavalt ei kasuta ma laualampi, kuid hämaruses saabudes kasutan laualampi. Lamp annab piisavalt valgust.
 Oma tööasendit vahetan tihti ning püüan ennast võimalikult palju arvuti taga liigutada. Istuda proovin sirge selga. Tihtipeale unustan end kössakile, kuid ennast jälle liigutades sätin end paika- nagu olema peab.
 Arvuti taga olen korraga tavaliselt kuni 1,5 tundi. Vahel võib ka minna kauem, kui on vaja näiteks teha mõnda pikka ja rasket koolitükki. Kuid üldjuhul olen ikka arvuti taga maksimaalselt 1,5 tundi.
 Pikalt arvuti taga olles hakkavad mul silmad väsima, siis püüan vaadata kaugusesse. Kui hakkavad jalad või istmik tundma andma, siis teen pausi sisse ja liigun veidi kodus ringi. Püsivat tervisehäda mul arvuti kasutamisest pole.
 Kuna tegelen peaaegu igapäevaselt spordiga (korvpalliga ning muul vabal ajal käin ka näiteks suusatamas) ei ole mul eriti palju aega arvuti taga istumiseks. Arvan selline variant on minu jaoks sobivam.
 Hetkel olen rahul oma arvuti kasutamisega. Leian, et ei peaks midagi muutma. Piisav füüsiline koormus ei anna mulle aega ega ka viitsimist arvuti taga istumiseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar