esmaspäev, 19. september 2016

Minu arvuti




Minu praegune arvuti kannab nime Lenovo ja mudeli nimi on Lenovo G50-70See on sülearvuti. Arvuti on üsna kiire ja hea. Tal on 8GB ram mälu, protsessor on Intel(R) Core(TM) i5- 4200U CPU @ 1.60 GHz 2,30 GHz,  kõvakettal on mälu 1000 GB, operatsioonisüsteem on mul Windows 8.1, ekraani diagonaal on 15,4 tolli ja videokaart on AMD radeon. Arvuti aku kestab umbes 5-7 tundi

Arvutis tavaliselt mängin (Fifa15: Ultimate team ja Modern Combat 5: blackout) või teen koolitükke, mida peab tegema arvutis. Facebookis käin arvutis harva, sest Facebookis käin tavaliselt telefonis ja muud asjad saan samuti aetud telefonis (näiteks: Googlist otsimine, tõlgete otsimine jne).

Minu unistuste arvuti oleks sülearvuti, millega oleks võimalik mängida kõiki uusi ja paremaid mänge. Sülearvuti võiks see olla seepärast, et seda saaks igale poole, kaasa võtta kuhu ma lähen. Arvutil võiks olla kõige parem protsessor ja videokaart. Tal võiks olla ka võimalikult palju mälu. Arvuti võiks olla ka väga kiire. Sellel võiks olla ka kaasas mugav hiir, mis sulanduks suurepäraselt kätte. Aku võiks kesta üle 12 tunni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar